FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi – zadaj pytanie klikając tutaj

Jak anulować płatność wysłaną przez system płatności Paybynet? Czy jest to możliwe?

Co zrobić w sytuacji wystąpienia problemu z załadowaniem linku - dokonaniem płatności? Czy można wysłać pieniądze indywidualnie, a nie poprzez link?

W jaki sposób można potwierdzić przyjęcie/realizację dyspozycji przelewu zgłoszonej przez system Paybynet?

Do kogo należy zgłosić niezgodność kwoty widniejącej w sklepie internetowym z prezentowaną na etapie finalizacji płatności?

Złożyłem/am zamówienie, jednak nie udało mi się zapłacić przez system płatności Paybynet. Czy mam przelać pieniądze na konto KIR lub zapłacić kurierowi?

Jak wygląda proces włączenia urzędu do systemu płatności Paybynet i ePUAP?

Czy w przypadku problemów technicznych z moim sklepem internetowym mogę liczyć na fachową pomoc?

Czy przed uruchomieniem płatności online Paybynet można przetestować usługę?

Jak skontaktować się z osobami, które pokierują uruchomieniem usługi płatności Paybynet w moim sklepie?

Chcę skorzystać z usługi płatności internetowych Paybynet. Co należy zrobić?

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat płatności internetowych Paybynet?

Czy usługa płatności on-line Paybynet jest aktywna w weekendy i święta?

Czy obsługa płatności realizowanych z wykorzystaniem usługi płatności internetowych Paybynet jest trudna?

Jak długo sklep będzie czekał na środki pieniężne wpłacone przez kupującego?

Czy usługa płatności internetowych Paybynet jest bezpieczna?

Czym różni się usługa płatności online Paybynet od innych tego typu usług na rynku?

Zadaj pytanie

*
*
*

Tu działa system płatności Paybynet:

  • Savona Pizza Club
  • Apetete
  • Vobis
  • Księgarnia Literacka
  • EXIM tours
  • BdSklep
  • Plus Bus
  • Tania Książka
  • e-PUAP
  • SEKAP
  • Wrota Lubuskie
  • Wrota Lubelszczyzny
  • Noble Funds
  • Wrota Podlasia
  • Travel Planet
  • Pirania
  • Buty Jana